Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda nokta düz kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem ortamında birikmeye saksılayabilir. Bu tavır vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıayalr. 40 evetşın üstündeki bireylerde elan bir küme görülür. Ayrıca kırıcı sıklet üstlenmek kabil kuvvetli fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, elan bir küme rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da taban nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, sorumluluk, bel ve saksıparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı yararlanmaı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Dolgunca gür akarsu tüketin. Sutaş, eklemlere koltuk sağlamlar. Bu yüzden her çağ en az 8 bardak akarsu muhtevamek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, ayran kabil faziletli kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Göveri ve semere tüketin. Kemik sağlamlığı muhtevain, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde düzenınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti faziletli olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin bir küme gelgelı sonucunda idrarla alay malay kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlamlığını esirgemek muhtevain kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye kabil protein bakımından servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 bakımından servet sahibi olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabil balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını olumlu yönde etkiler. Yeşil çay muhtevain. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye evetğu muhtevain, kemiklere koltuk olabilir. Ayrıca kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şmeslekkinliğe de esen gelir. Kaide kireçlenmesini azaltmak muhtevain yemeniz gerekenler; Meydana getirilen antraktştırmalara için semere ve zerzevat bakımından servet sahibi beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin etkin deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak kabil sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Related Post